Illuminate the Sky - Martin Halla

音乐随身听:

【轻快节奏】Illuminate the Sky - Martin Halla

出自挪威年轻歌手Martin Halla发行于2013年的专辑《Winter Days》。I wish you stay,I wish you stay...........当时多希望你能留下,现在多希望你能回来!

Martin Halla曾获2012年挪威之声冠军。夺冠曲目Take It With Me首周发行便升至挪威单曲榜第3位,半决赛曲目release me也获得第7位的好评。

《Illuminate the Sky》

I open the door for you
我为你开门
So you don’t have to use
这样你就不用开了
Your precious parts, my dear
我亲爱的,你最珍贵
I don’t wanna see them bruised
我不想看到你受伤
Your body is a queen, my dear
我亲爱的,你是女王
Resting by my side
在我旁边休息

No need to rush away
不用着急
youre free to take your time
你有充分的时间
I wish youd stay
我希望你留下来
I wish youd stay
我希望你留下来
So we could enjoy each others space
这样我们可以享受拥有彼此的瞬间
Not to invade
不用逃避
Not to degrade
不用后退
But to illuminate the …
只为了照亮..
Sky
天空
You and I
你和我
will illuminate the sky
将一起照亮天空
Please can I pour you some wine
请让我为你倒上红酒
Just to cool you down
只是为了让你冷静
And you’ve never looked so fine
而你从未显得如此精致
As in that silken gown
你穿着丝质的礼服
I cant stand dance with me
我忍不住和你共舞
Id love to see you smile
我喜欢看到你的微笑
And move move move with me
和我一起走吧
ill hold you like a child
我像抱小孩一样抱着你
I wish youd stay
我希望你能留下来
I wish youd stay
我希望你能留下来
So we could enjoy each others space
这样我们可以享受拥有彼此的瞬间
Not to invade
不用逃避
Not to degrade
不用后退
But to illuminate the …
只为了照亮..
Sky
天空
You and I
你和我
will illuminate the sky
将一起照亮天空
You and I
你和我
will illuminate the sky
将一起照亮天空

Never again will I let you down no
从此我再也不让你失望
Never again will you wear that frown no
从此我再也不让你皱眉
I will make sure that we sit up high and
我保证我们能高坐 衣食无忧?
I lluminate the sky
我照亮天空
I wish youd stay
我希望你能留下来
I wish youd stay
我希望你能留下来
So we could enjoy each others space
这样我们可以享受拥有彼此的瞬间
Not to invade
不用逃避
Not to degrade
不用后退
But to illuminate the …
为了照亮...
Sky
天空
You and I
你和我
will illuminate the sky
将一起照亮天空
You and I
你和我
will illuminate the sky
将一起照亮天空
You and I
你和我
will illuminate the sky
将一起照亮天空

评论
热度 ( 29 )

© daermei | Powered by LOFTER